Saturday, April 25

Shopping...Yeeayyy..

Yeeayy ..!!
Suka suki hr ni.. setelah sekian lama mengidam nak beli seluar... hari ni aku telah berjaya merealisasikan idaman itu....

Balik keje melencong jap cari maternity pants.. ingat nak usha kat Parkson. Mana tau dia tutup for renovation lak

At last aku merembat seluar itu di V-Mum Maternity Concept, Sg. Wang Plaza (sbb dkt ngan opis)
Terbang 300+ .. apahal la maternity pant so costly.. tp takpelah... itu kan keperluan, bkn kehendak. Pada bapak2 mgkn nampak cantik tu satu kehendak.. tp pd ibu2.. itu keperluan...(Ladies...pls agree with this statement)

Ni semua sbb promoter kedai tula ni.. peramah sgt.. 5,6 lai suar dia bg aku try. At last aku pun rembat 3 lai.. Mana taknye.. suar dia soo... cute & soo.. comfortable.... tergoda mak... Dpt la 20% diskaun.. blh la dr takde lgsg..

Biasa2 pun aku x beli seluar yg harga 50++ .. nak beli tunggu sale dulu, sampai harga turun x lbh 50 .. kedekut kah.. atau x stylo .. whatever.. itu la br pembeli yg bijak...

Tp yg ni... blh la dimaafkan.. ye tak? Puas hati takpe... (Abg x kisah kan.. kan.. kan..)

Yeeayy...
Semangat nak gi keje..... seluar baru...

No comments: