Saturday, December 4

Uncle Seekers Kena Saman??


Rasa2nya tentu uoll tau cerita kontroversi & kenal sapa makhluk yg bernama Uncle Seekers ni kan..

Jln2 pg ni terbaca kesahnya yg dia dah disaman sbb mendedahkan maklumat sulit

Pd saya mmg tak patutlah apa yg dia buat tu.. Kalau betul sayang takkan mendedahkan perkara yg blh memalukan org yg disayang.. Betul tak

Nak baca gosipnya, kat SINI


Rasanya dia ni mcm ada sesuatu, uoll rasa mcm mana?






5 comments:

Mila said...

Uncle Seeker tu saja cari glemer.. sampai sanggup menggunakan Aisyah...

MiSs TOrA said...

gila pdan muka hehe..arini br je bca paper aishah saman die =) mmg x ptot pn die wat cmtu..gila pye org hehe

cik miera said...

agknye die guna2 kan Aishah kot..huhu..

sue said...

hehe... senyum je la :)

eeeda said...

Masa kali pertama baca kat blognya... dah terlintas difikiran mesti ada tak kena...

tengok sekarang dah kena..
kena saman.