Sunday, February 6

Buffered Earning Nuffnang

Hari2 bila blogwalking mesti ada saja blogger yg post pasal nuffnang.. tak kira sama ada dpt buffer earning ke.. buffer earning dah takde ke.. tentu ada saja la post pasal ni.. Kenapa ya?

Setakat ni blog ni belum ada BE pun. Almaklum.. cerita pun tak da boom.. pastu update pun jarang2.. tak heran la kalo xde BE kan..

Bkn x serius atau kurang minat.. cuma masa tak berapa nak mengizinkan.. Ada masa update selalu, xde masa kurang update..

Oo ye.. pastu tak penah cite pasal nuffnang kat blog ni.. sbb tu diorg kurang minat nak kasik BE kot.. Alamak, jgn la gitu Mr.Nuffnang.. sudi2 kan la letak iklan2 menarik kat sini ya :)

Tahun arnab ni murah2 kan la hati bg blog I ni BE ya.. baru tambah2 lg semangat I nak blog & promote nuffnang..






3 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam sue, akak nie dah 6 bulan tempek nuffnang kat blog akak, tapi baru singgit jerrr..huuuhhhuu

zarina aiman azhar said...

alah sue saya habuk pun tarak lagi...dah tempek dah...orang lain mmg la banyak sebab blog dorang kebaaa boooo............

sue said...

BSB: 6 bln ok la jgk kak.. kat sini dah berzaman pun

zarina: blog hang pun meletopss apa