Sunday, February 20

Ngangkung Tak Best Pun.. Best Lagi Hantu Kak Limah Blk Rumah

Hari tu download 2 cite ni.. Ingatkan cite Ngangkung tu best sgt.. promo je lbh rupa2nya. Dah tgk tak best pun. Citenya plain sgt.. mcm xde klimaks. Rasa mcm cuma ada jln cerita tp xde pengisian. Cane nak ckp.. tp kesimpulannya mmg xbest lah..





Tp cite Hantu Kak Limah ni ok jgk.. lawak pun lawak & enjoy la tgk.. ada konflik & ada la klimaks nya.. Kalau nengok cite Zombi Kg Pisang dulu, blh la kot agak2 siapa sebenarnya HKL ni. Cite ni ttg org2 kg yg nak menyelesaikan misteri HKL..

Bdk 2 org kat umah ni pun suka nengok cite HKL ni.. hari2 nak ulang tayang plak tuh.. First time tgk diorg takut.. 2nd time & seterusnya diorg suka sbb cite ni lawak..

Kesimpulannya Hantu Kak Limah mmg ada ummpphh... :)




1 comment:

ainnoraini said...

salam ziarah...
betul tu saye pun ade nengok citer tu...best lg hantu kak limah tu...