Thursday, September 29

Langgar Lari. Honda Hitam WRF 175


Kejadian berlaku sehari sebelum Zara lahir, 4/8
Waktu tu blk kerja.. berhampiran jejantas hadapan Pavilion
Kereta kami nak terus (hala ke KLCC/Jln Tun Razak).. Honda dari kiri (Jln Pinang kalau xsalah) nak masuk & potong ke lane kanan. Jln as usual sesak time ni
Kereta kami time ni dah berada dpn Honda Hitam plet WRF 175..imagine huruf T, begitulah kedudukannya
Muncung dpn Honda sgt hampir dgn pintu dpn co-pilot

Apa yg blh saya katakan..samada driver ni xde mata atau TAKDE OTAK
Mcm mana pun kami kena lps dulu baru dia blh potong kan (logically).. tp dia blh terus kedepan lg. Maknanya CIUM PINTU KERETA kami. Masa ni kereta kami statik sbb kesesakan ya
Dah cium blh plak dia nak makin ke depan.. kan TAKDE OTAK tu

Dah hentam kereta kitorg.. kereta dah blh jln.. driver Honda terus CHOW BEGITU SHJ.. mustahil dia xrasa kereta dia hentam kereta kitorg kan..mati saraf ke apa
Kereta kami bhgn pintu dpn kemek yg sgt obvious

So.. kepada pemilik HONDA HITAM WRF 175.. tolong la pakai otak sikit bila berada di jln raya.. jgn ingat kereta awak besar, blh buat sesuka hati


3 comments:

Fabulous Me said...

Mesti cha ya nun alif kan?

Mmg kureng asem!

My SweetPea said...

erm...sabar ye

sue said...

FM: xingat plk org apa

MSP: tu la..sabar je la