21/12 bank in duit
23/12 tgk transaction history -> Giro inward return
Dah la payment kena buat kat akaun Hong Leong bank, sangat rare kan.. building management fee byr kat Hong Leong bank..
Masa call mgmt ofis tanya boleh byr online tak.. amoi tu kata boleh. Tup2 duit masuk balik.. unsuccessful.. Transaction fee still kena potong. Dah rugi RM4 sia2..
Kita byr bil api, ada akaun atas nama kita kan.. Byr bil air pun biasa ada spesifik akaun utk unit kita ngan nama kita kan.. Mgmt company ni... tak ada.. Dlm bil mmg takde no akaun utk unit sendiri.. yg ada cuma no. akaun bank..
Ingat dulu masa duk umah yg lama.. wp mgmt company tu kira cikai (sbb last2 company kena cair) tp bil still proper, ada akaun no. sendiri utk setiap unit.. xde masalah nak byr bil. Kaunter ke.. online ke.. sume blh
This sengal management namanya Ideal Legacy Sdn Bhd.. Nama je building mgmt co.. Ideal konon.. tp sendiri punya mgmt pun mcm apa tak tau. Serius rasa unreliable/untrustable punya mgmt ni..
Nak lg menyusahkan pengguna.. Lps bayar bil kena hantar/fax resit byrn kat ofis diorg..
Korang byr bil api air ada kena fax? Saya yakin takde.. kan
Dah byr dah la kan.. pandai2 duit tu kredit dlm akaun kita
Dah tu plk..bil maintenance kuar 3 bln sekali.. amat menyusahkan. Senang utk diorg sbb tak payah prepare bil tiap bln tp menyusahkan org yg nak kena byr ni..
Mmg amat tak puas hati ngan diorg ni.. Hopefully bila persatuan penduduk sini dah stable blh la buat sesuatu ngan diorg ni. Kalau dpt cari company lain yg lbh efficient lagi bagus!
23/12 tgk transaction history -> Giro inward return
Dah la payment kena buat kat akaun Hong Leong bank, sangat rare kan.. building management fee byr kat Hong Leong bank..
Masa call mgmt ofis tanya boleh byr online tak.. amoi tu kata boleh. Tup2 duit masuk balik.. unsuccessful.. Transaction fee still kena potong. Dah rugi RM4 sia2..
Kita byr bil api, ada akaun atas nama kita kan.. Byr bil air pun biasa ada spesifik akaun utk unit kita ngan nama kita kan.. Mgmt company ni... tak ada.. Dlm bil mmg takde no akaun utk unit sendiri.. yg ada cuma no. akaun bank..
Ingat dulu masa duk umah yg lama.. wp mgmt company tu kira cikai (sbb last2 company kena cair) tp bil still proper, ada akaun no. sendiri utk setiap unit.. xde masalah nak byr bil. Kaunter ke.. online ke.. sume blh
This sengal management namanya Ideal Legacy Sdn Bhd.. Nama je building mgmt co.. Ideal konon.. tp sendiri punya mgmt pun mcm apa tak tau. Serius rasa unreliable/untrustable punya mgmt ni..
Nak lg menyusahkan pengguna.. Lps bayar bil kena hantar/fax resit byrn kat ofis diorg..
Korang byr bil api air ada kena fax? Saya yakin takde.. kan
Dah byr dah la kan.. pandai2 duit tu kredit dlm akaun kita
Dah tu plk..bil maintenance kuar 3 bln sekali.. amat menyusahkan. Senang utk diorg sbb tak payah prepare bil tiap bln tp menyusahkan org yg nak kena byr ni..
Mmg amat tak puas hati ngan diorg ni.. Hopefully bila persatuan penduduk sini dah stable blh la buat sesuatu ngan diorg ni. Kalau dpt cari company lain yg lbh efficient lagi bagus!
2 comments:
salam kenal
company ni berhutang ngan company aku. susah btol nak dapat dorg nih.
Post a Comment