Sunday, September 14

Lunch @ Jogoya, Starhill Gallery

10 Sep
Departmental lunch

1st time mkn kat japanese restaurant..






masuk2 jumpa sushi dulu..ingatkan kat sini je.. rupanya byk section lg..round 1 rest. pilih je mana, sume blh mkn..
i tak pandai mkn benda mentah..so pilih mana2 yg agak dimsk or vege2/salad..
ada 1 dish ni siput tp tak tau siput apa & dia ada tulis kalau msak ngan alkohol..


pumpkin soup..roti..satu lg tu campuran ayam cheese n something xingat..dibakar
selain ni, byk lagi pilihan sup..miso sup, tomyam sup, yg lain2 xingat nama
haha..ingat apa yg dimkn je..

seafood..ada sotong, kerang bsr ni apa nama dia ek
satay pun ada
actually tempura goreng2 pun ada tp x ambik gmbr

~~ review yg mcm xmenbantu kan :)


dessert time.. 

scone..mango & chocolate cake..
gile byk sebenarnya dessert dia..tp ni je yg mampu telan sbb dah full gile

fruits

ABC pelbagai color pun ada tp dah xlarat nk mkn...


penutup..
aiskrim haagen dasz & coffee

aiskrim brand lain pun ada..pelbagai perisa
ada jgk section yg sediakan wafel & pancake tp seriously dah full..


air pun mcm2 ada..blh pilih..guava, soursop..air kelapa..etc
ada few coctails yg ada alkohol..ada label

marshmallow & coklat fountain pun ada :)


Overall puas hati mkn kat sini..kenyang gile..

Nak lebih info blh chk website Jogoya


Starhill Gallery







1 comment:

zaramohamed said...


lihat situs web @ aasimahaadilaahmed.loanfirm.site
Pengarah hubungi whatsapp ..... +447456405237
Sertai Instagram @
Aasimahaadilaahmed.loanfirm
Twitter; aasimhaloanfirm

Zara Mohamed 10 Januari 2019 pada jam 12:08 siang.
Saya Zara Mohamed, saya ingin bersaksi tentang pekerjaan baik Tuhan dalam hidup saya untuk orang-orang saya yang mencari
pinjaman di Asia dan bagian lain dunia, karena situasi ekonomi yang buruk di beberapa negara. Anda harus sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan kredit palsu di internet, tetapi mereka sangat asli dalam pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban 4 kreditur kredit, saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, setelah dibebaskan dari penjara seorang teman saya yang mengalami situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan, aasimahaadilaahmed .loanfirm @ gmail.com. Saya mendapat pinjaman sebesar Rp.900.000.000 dari AASIMAHAADILAAHMED COMPANY dengan tarif rendah 1% dalam 24 jam yang saya terapkan tanpa tekanan atau tekanan. Jika Anda memerlukan pinjaman, Anda dapat menghubungi perusahaan pinjaman melalui email: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) Jika Anda memerlukan bantuan dalam mengakses pinjaman, Anda dapat menghubungi saya melalui email: Mrs. Zara Mohamed, email: (zaramohamed508 @ gmail.com).Anda juga dapat menghubungi mereka @ whatapp + 447456405237lihat situs web @ aasimahaadilaahmed.loanfirm.site